Family+Friends beschikt over diverse ondersteunende functies om u op weg te helpen en uw vragen te beantwoorden.

Online Help om u op weg te helpen

Elk scherm is voorzien van een helppagina die uitleg geeft over de functie van dat scherm en waarin de keuzemogelijkheden worden beschreven. De helppagina's zijn Nederlandstalig.

Internet support

Als Family+Friends VIP abonnee kunt u vanuit uw eigen domein 24 uur per dag vragen aan onze helpdesk stellen. Dat mag een vraag zijn over de werking van een bepaalde functie, over een probleem dat u ervaart of over een suggestie die u heeft. Onze medewerkers zullen u dan uiterlijk binnen een werkdag van een antwoord voorzien. U beschikt tevens over een historische lijst van de vragen die u gesteld heeft en het antwoord daarop.

Als Family+Friends Basis abonnee kunt u slechts de eerste 30 dagen van uw abonnement gebruik maken van Internet support.

Telefonische support

Als Family+Friends VIP abonnee kunt u voor uw telefonische vragen tijdens werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur terecht bij onze helpdesk op telefoonnummer 010-2019829.

Hulp op afstand

Als u ergens niet uitkomt kunt u hulp op afstand aanvragen. U kunt dan een medewerker van FamilyWare BV voor een korte tijdsduur toegang geven tot uw domein. Deze medewerker kan dan sneller en vaak ook beter inventariseren wat er aan de hand is en eventuele onvolkomenheden al verhelpen. De toegang wordt na korte tijd weer automatisch geblokkeerd.

Krijgt u geen toegang tot uw domein?

Als u problemen heeft om toegang te krijgen tot uw domein kunt u ook een vraag per mail indienen. Deze mail kunt u adresseren aan support@familyware.nl.